Jake je vlastne pocasi v anglii ?

Jo tak to je skutecne zapeklita otazka. Kdyz jsem byl jeste v cechach tak jsem na ni mel velmi jednoduchou odpoved: Kazdou chvili je tam mlha, obden prsi, proste hnusny pocasi ktery vidime ve starych anglickych filmech. Ale skutecnost me dost prekvapila. Za celou dobu pobytu (ted 2.5 roku), jsem videl mlhu asi 4 krat, minuly leto byli vedra pres 30 stupnu a skoro neprselo ze dokonce zakazovali kropit zahradky jak bylo malo vody. pekne teple leto trvalo skoro do poloviny listopadu, jeste i na konci listopadu se teploty pohybovali okolo 20 stupnu. Ani v zime se dest nejak ve velkem nedostavil a kdyz jiz prsi tak je to kratka prehanka ktera trva asi hodinku, pak vysvitne slunicko a za dalsi hodinu uz nepoznate ze prselo.
Ja jsem si i v praci ze srandy stezoval ze tohle neni zadne anglicke pocasi ktere jsem ocekaval. Ale ponekud jsem to prechvalil. Je pravidlem ze kdyz zacne turnaj na Wimledonu na prelomu cervna a cervence tak vzdy prsi. I tento rok tomu tak bylo a dokonce hrozilo ze se turnaj nestaci odehrat za 14 dni jak je bezne ale ze se bude muset prodluzovat. Co bylo tento rok jine bylo to ze ten dest nejak nechtel prestat s koncem Wimbledonu. Vicemene ruzne poprchavalo a celkove nebylo ani teplo cele leto. Obzvlast to vyniklo v kontrastu s tim ze z domova jsem dostaval zpravy ze jsou tam vedra kdy teploty dosahuji skoro 40 stupnu.
Takze jaka je tedy odpoved. Bohuzel ja vam odpovedet nedokazu a slysel jsem i v televizi ze jeden starik rikal ze jiz ani to pocasi neni to co bejvavalo.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

DULEZITE: Zmena formulare E301 a navrat domu.

H&F Krkonose 2020 aneb pohled zezadu :-)

Cerny tyden pro anglii