Bowling omyl

Dnes me pres google talk kontaktoval jeden clovek, nemel jsem poneti kdo to je, ale autorizoval jsem ho. Kdyz jsem se ho zeptal "what ?" Tak mi anglicky odpovedel ze hleda Standu ktery ma rad bowling. No jsem Standa, bowling mam rad a pravidelne ho hraju, takze jsem mu odpovedel ze to pravdepodobne budu ja. On mi na to odpovedel ze asi nevim kdo je on. Tak to opravdu nemam ani nejmensi tuseni. Rikal jsem si ze to asi bude nekdo z lidi kteri chodi se mnou na bowling, ale vrtalo mi hlavou proc teda jiz nezacne mluvit cesky. On na to ze dela webove stranky pro jednoho Standu. Tak jsme se chvilku bavili a vyslo z toho ze on je v Iranu a dela webovske stranky, ptal se kde jsem ja a byl prekvapeny ze v Londyne, ale kdyz jsem mu rekl ze jsem cech a ze Standa je ceske jmeno, ze me prekvapuje ze nekde v Iranu nekdo pouziva takove jmeno, tak mi na to odpovedel ze dela stranky pro Standu Krize a ten je taky cech. Docela sranda Clovek z Iranu si splete jednoho standu s druhym, kde jeden je v Londyne a druhy v cechach. Opravdu ta globalizace hodne postupuje a jde na ni narazit na kazdem kroku.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

DULEZITE: Zmena formulare E301 a navrat domu.

H&F Krkonose 2020 aneb pohled zezadu :-)