Koureni

Jak asi vite v anglii je jiz nejakou dobu zakazano koureni ve vsech uzavrenych prostorach a dokonce i v hospodach. Tak jako vsude kde se to pokouseli zavest, vznikla nejdrive panika ze se kvuli tomu budou muset hospody zavirat, protoze tam nebudou chodit lidi. Samozrejme kuraci hodne kriceli ze je to omezovani osobni svobody a ze preci oni nikoho nenuti aby s nima v te hospode byl, ze klidne muze jit a najit si nejakou nekurackou. Nastesti se naslo i dost rozumnych kuraku kteri uznavaji ze tim svym kourenim hodne omezuji nekuraky a tak nastesti toto dobre opatreni vstoupilo v platnost.
Ted je videt pred kazdou hospodou hloucek kuraku kteri chodi kourit ven. Nektere hospody se zakazu prispusobili tak ze i na fasade z venku maji male stolky na odlozeni piva, protoze anglicani jsou hodne zvykli v hospode stat a tak jim nevadi ze stoji klidne s pivem pred hospodou.
Samozrejme na to jake maji hospody trzby nemel nakonec zakaz koureni zadny vliv, kdo chodil pravidelne tak je tam stale, naopak jsem cetl ze jim prisli novy zakaznici jako treba rodiny s detmi, ktere predtim do zakourenych hospod neprisli.
Bohuzel podle toho jak clovek sleduje podobne debaty v cechach tak zakonodarci u nas nebudou mit ani nahodou odvahu udelat neco podobneho a to je velka skoda.
Koureni je ale opravdu metla lidstva, ja ho opravdu nemam rad a nejvice me stve ze dost casto kouri velmi pekne a rozumne holky. Sice mi to teda nejde dohromady s tim ze jsou jinak velmi rozumne, ale je to tak. Potkal jsem v poslednich par mesicich nekolik holek ktere se mi velmi libili, vyborne se s nima povidalo, vzdelane, inteligentni ale kourili. Nebyt toho koureni tak je okamzite pozvu na rande a usiluju o ne (shodou okolnosti 2 takove co jsem poznal byli bez staleho partnera). Ale jednak to opravdu nemam rad z principu a za druhe kdyz se polibim s holkou ktera kouri tak je mi to proste neprijemne a nemam uz chut ji polibit podruhe.
A nejhorsi jsou ti co sedi nekde vedle me, vytahnou cigaretu, zeptaji se me jestli mi to nebude vadit a kdyz ja odpovim ze mi to vadit bude, tak jsou ohrome prekvapeny, jelikoz necekaji zadnou jinou odpoved nez ze nebude. Ale i kdyz jim to takhle reknu tak si tu cigaretu stejne zapali se slovy ze ta jedna mi nakonec urcite vadit nebude. Maji pocit ze jsou slusni ze se zeptaji, ale vubec nejsou protoze na to co clovek odpovi neberou ohled.
Tak se koukejte toho hnusnyho zlozvyku zbavit a nevymlouvejte se na tisice duvodu kvuli kterym to odsouvate na pozdeji.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

DULEZITE: Zmena formulare E301 a navrat domu.

H&F Krkonose 2020 aneb pohled zezadu :-)

Cerny tyden pro anglii